piątek, 18 stycznia 2013

Ok

Dorwałem się do komputera i chciałbym wam przedstawić moją inicjatywę http://spis-blogow-anime-manga.blogspot.com/ zauważyłem że brak na internecie wciąż aktywnego miejsca ze spisem blogów o tematyce anime manga, więc jeśli chcecie pochwalić się swoim blogiem przed innymi tym samym zwiększając liczbę wejść,lub jeśli szukacie bloga z tą tematyką a nie chce wam się buszować po kilkunastu stronach to zapraszam.

ps.Wiem że graficznie wygląda badziewnie więc jeśli macie jakieś pomysły by to poprawić to byłbym wdzięczny i napiszcie mi o nich w komentarzu na tamtymblogu.

Następne opowiadania na tym blogu już 27stycznia.

1 komentarz:

  1. Dobry :D

    O matko, człowieku mój Ty Błogosławiony :D
    Trafiając na tego bloga, trafiłam w dziesiątkę. Widząc liczbę opublikowanych postów, wprost nie mogę uwierzyć własnym oczom. Toż to jest skarbnica opowiadań */_\* Ja nie wiem, gdzieś Ty się chował przez całe moje życie. A raczej, gdzie żeś ukrywał bloga przede mną.

    Chciałabym przeczytać wszystko naraz, ale tak się chyba nie da. Czytanie tego zajmie mi kilka dni, ale przynajmniej będę miała dłuższe zajęcie. Chociaż w sumie, jeszcze nic nie przeczytałam, tak więc dopiero się okaże czy Twoje opowiadania przypadną mi do gustu i czy będę je dalej "męczyła". Mam nadzieję, że tak, iż gdyż jest tego tu pełno, a ja lubię czytać.

    Jeszcze raz rzeknę, że podziwiam ilość postów. Ile już czasu poświęcasz się pisaniu? Ciekawi mnie to ;)

    Idę zgłębiać Twoją twórczość ;3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń