niedziela, 27 stycznia 2013

Dylematy


Itachi Uchiha! Łasica! Itaś! czy jak dalej go tam zwą! xDDD
Tak no on xD No więc :

Popołudnie. Salon z plazmą i satelitą. Stara kanapa z wystającymi sprężynami xD
Na niej siedzi Itachi, Deidara, Kisame, Hidan i ktoś jeszcze xD Przyjmijmy, że ja xDD
Program ” Jestem człowiekiem- jestem mężczyzną” xD a o to fragment.
-” Jak wynika z naszych badań każdy mężczyzna w wieku 20 lat i poniżej, powinien znaleźć odpowiednią niewiastę, zerżnąć ją, spłodzić syna, zbudować dom, posadzić drzewo, i mieć wysoką emeryturę” xD
-To ja lecę! narazie! ^^
-Gdzie leziesz Hidan?
-Szukać odpowiedniej niewiasty! ^^
-Coś mi się wydaje, że jej nie znajdziesz
- Jak nie znajdę, jak znajdę! <foch> a  od czego jest gorąca linia?
- = =”
 I wszyscy wyszli z salonu. I Siedzi tak Itachi i siedzi…
-Może już czas się ustatkować….rodzinę założyć…

po 5 minutach
-Albo nie! nie opłaca się xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz